Títol: PIDCOP-CV 2025: Ajudes per a projectes d'investigació industrial o desenrotllament experimental en cooperació entre diverses empreses
Organisme: MONFORTE DEL CID
Data de inici: 14-02-2025
OBJECTE
Aquests ajuts estan destinats a la realització de projectes de recerca industrial o desenvolupament experimental en cooperació entre diverses empreses.
BENEFICIARIS
PIME i grans empreses amb seu social o establiment de producció ubicat a la Comunitat Valenciana en el moment de la presentació de la justificació, que tinguen almenys tres persones com a personal propi que siguen treballadores per compte d'altri o cooperativistes, consignades en el rebut de liquidació de cotitzacions de la Seguretat Social corresponent al segon mes anterior a la data de sol·licitud de l'ajuda. En el cas de les pimes que acreditin el caràcter nova empresa innovadora, no sestableix un mínim de personal propi per poder ser beneficiària
Les empreses han d'integrar un consorci creat amb el propòsit, entre d'altres, d'executar un projecte comú en el marc d'aquest programa. Els consorcis hauran de reunir les condicions següents :
La constitució del consorci s'ha d' acreditar mitjançant un acord entre les parts , segons el model disponible a la pàgina de la convocatòria .
ACTUACIONS SUPORTS
COSTOS SUBVENCIONABLES
1.- Serveis externs
2.- Adquisició de patents i llicències
Costos de coneixements tècnics i patents adquirits o obtinguts per llicència de fonts externes a preu de mercat, sempre que loperació shagi realitzat en condicions de plena competència.
3.- Personal propi
Despeses del personal investigador, del personal tècnic i del personal auxiliar (salari brut i cost de la Seguretat Social a càrrec de l'empresa) empleats en centres de treball de la Comunitat Valenciana durant el temps en què estiguin dedicats al projecte de recerca i desenvolupament.
Es limita el cost horari subvencionable a 50 euros/hora com a màxim.
4.- Materials
Costos de primeres matèries i altres aprovisionaments de naturalesa consumible que es derivin directament de l'activitat de recerca i desenvolupament
5.- Despeses d'amortització de l'instrumental i l'equipament
Despeses damortització de linstrumental i equipament necessari per a la realització del projecte, excloent els dispositius informàtics dús genèric.
TIPUS D'AJUDA
Subvenció a fons perdut calculada en percentatge sobre els costos subvencionables amb intensitat variable en funció de la mida d'empresa:
TERMINI DE SOL·LICITUDS I REALITZACIÓ DE PROJECTES
La sol · licitud es pot presentar des de l' 11 de febrer de 2025 fins al 25 de març de 2025 .
L'inici del projecte ha de ser posterior a la sol·licitud i la data límit d'execució del projecte (despeses) és el 30 de juny del 2026. La fi del termini per a la justificació (límit període pagament) és el 6 octubre del 2026.
Més informació: https://www.ivace.es/index.php/es/ayudas/innovacion-eid/programas-de-ayuda-para-empresas/56674-pidcop-cv-id-en-cooperacion-2025
Actuacions de la xarxa ()